Endegerlimoglum Herkese meraba. Öncelikle ben doğum hikayesi paylaşmam sanırım diyordum. Ama yaşadığım bazı tecrübelerin size de fikir olmasını isterim. Cunku benim ilk gebeligimdi ve cok cahil bilgisiz bi şekilde doğumu bekledim hep. Herşeyi okudum herşeyi merak ettim. Ne nasıl olur içim içimi yedi. Hele 40.haftalik olup da doğuramayinca yanlış bisey mi yapıyorum yada neyi yapmıyorum diye çok dusundum. 35. Haftada hurma yemeye başladım. Az da değil çok yiyodum. Yürüyüş squat merdiven inip çıkma sıcak duslar suan aklıma gelmeyen çoğu şeyi yapiyodum. Ama 40. Haftaya kadar ne sanci ne aciklik ne baska bisey yoktu. Kendi sancimla doğurmayı da çok istiyordum. Suni almak istemiyodum. 39. Haftamin son günlerinde ilk çatı muayenesi oldum. Kanama olur dediler olmadı. 2. Defa çatı muayenesinden doguma kadar kanamam oldu. Tam 6 gün kanamam devam etti. Kanamanin 2. Gününde acile gittim normal olabilir dediler gonderdiler. 3 kez çatı muayenesi oldum ve üçünde de aciklik ve sancı çıkmıyordu. Son çatı muayenesinden sonra eve gelince kasık ağrım basladi. Doğuma kadar da devam etti. Ilk başlarda seyrekti 2 gün uzun araliklarla geldi. Doğum zamanı daha sık geldi tabi. Uzatmak istemiyorum 🙈😅siz sıkılmadan doguma geceyim. Perşembeyi cumaya bağlayan gece 22 subatta saat 2 buçukta düzenli sancilarim başladı. Doğuruyormuşum meğer haberim yok. Ben geçsin de yatayim kafasindayim. O kadar inanamiyorum doğuracağıma 😅 takip ettim saat 6ya kadar 2dakikaya 1 dakikaya düştüğü oldu. En son dayanamadim hastaneye gittik. Ama hala dogurururm diye düşünmüyorum çünkü kasıktan geliyo bu ağrı belden gelecek diye kendimi sartlandirmisim. Acile girer girmez ıkınma hissi geldi. Nst de duramadim bile yatakta dogurcam sandim. Sonra catima baktılar sen doğuruyosun tam açıklık diyip 5 dakika da oğlumu dogurdum. Olayın o kadar sokunda kaldım ki doğurmam diyip acile girdiğimin 15. Dakikasinda doğurdum. Cahilligimle evde 10 dakika daha beklesem ya evde ya arabada dogururdum artık. Allahım nasıl büyük şükürler olsun. Bebeğin ve benim cantami bile almamistim siz düşünün çocuğuma hastaneden takım verdiler. Bende kot pantolonumu giyip odama döndüm. Şuan taburcu olduk ve oğlum uyuyo. Emmede sıkıntı yaşıyoruz onun dışında şükür biseyimiz yok. Ha bide gittiğim devlet hastanesi hep kilosu fazla dedi normal de zorlanirsin dedi. 36. Haftada 3 buçuk dediler 40. Haftada 4 kiloyu geçmiştir dedim ama tam 3 kilo doğdu kendime stres yaptığımla kaldim. Başı büyük dediler. Hatta hasta olmasından şüphelenip test yaptilar. Cok korktum. Ama teyzeleri bi görün minnacik kafasi var. Boyuna 36. Haftada 58 cm dediler. 51 cm doğdu. Demem o ki bilgi edinmek çok güzel usg cihazlarindan ama körü körüne baglanip kendimize stres etmeye değmez. Ben bunu tecrübe ettim. Çok uzun yazmış olabilirim. Sonuna kadar okuyan varsa teşekkür ederim. Annelik çok güzel birşey emin olabilirsiniz. 9 ay geçmek bilmedi ama şuan yanibasimda. Benden bir parça benim canimdan bir can resmen. Benim kokumla huzur bulan bana muhtaç olan bir minik o❤ Allahım herkese nasip etsin❤❤❤ Doğumda hepinize dua ettim. Umarım hepiniz sağ salim kucaginiza alırsiniz ❤❤ sormak istediğiniz başka birşey olursa seve seve cevaplarim ❤❤❤❤
Belinya Endegerlimoglum Canm çok sevindim Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı bizim başımıza inşallah.
NekwaSultan Endegerlimoglum a masallah gözün aydın olsun canim senle yorumlaamistik bak kurtuldin bile😉😊
Aysktr Endegerlimoglum ay ne güzel doğurmuşsun maşallah aslında yaptıkların işe yaramış sadece minnağın gelmek istediği zamanda gelmiş 😊 allah analı babalı büyütsün 🧿 darısı basıma 🤲🏻😊
NekwaSultan Endegerlimoglum yok gi ben hamile degilem 7 aylik olck 2. Oglum ortamı seviyom ondan burdayım 😉😘
Mayasey Öncelikle sağlıklı ömürler dilerim yavrunuzu.. Peki 41.haftaya girince doktorlar suni verelim, sezeryana alalım demediler mi
Endegerlimoglum Mayasey devlet olduğu için sezeryan demediler hiç. 41+3 de suni vereceklerdi o günü de görmedim allahtan
Endegerlimoglum Aysktr şimdi düşününce bende öyle diyorum. Boşuna yapmamisimm umarım hepiniz kolay dogurursunuz ❤
Endegerlimoglum SevgibiR 2 gün uzun aralıklarla oldu sancim. Düzenli sancim da bence doğum sancisi diğer adıyla oda 4 saat oldu. 4 saat çektim evde
Suleymanli Endegerlimoglum wukur abla sag salim almiwsin kucagina🙏Benimde ilk gebeliyim cok weyi bilmrdiyimden bende de korkular olur
Endegerlimoglum Suleymanli sağol canım darısı sana. Sakın korkma Allah büyük o yardım ediyo inan bana ❤ hep iyiyi düşün iyi olsun
Suleymanli Endegerlimoglum Amin abla.Nolurr benim icin dua et doktor sezeryan diyo canak darligim var diye.ben ama istemiyorum😣
Endegerlimoglum Suleymanli bebegin ve senin sağlığın için en iyisi sezeryansa kabul et canım ❤ uzme kendinide