Nursotu Kızlar iki üç gündür mide bulantım fln yok oldu prilam da kullanıyorum ama yimese okuyordu göğüs hassasiyetim de kalmadı normal mi belirtilerin birden yok olması 12 haftalık olduk bugün 🥲
Ayseguls_baby Nursotu evet normal gebelikte balayı dönemi başlıyor 🥳 ben de 12-13 haftalıkken bütün belirtilerim gitti diye çok evham yapmıştım hatta eşime beni doktora götür içim rahat değil diyordum 2 gün sonra kustum, kustuğuma sevinmiştim 😂😂😂
bluemom24 Nursotu ben de çok endişeleniyorum 13+4 olduk ama belirtilerin azalması normal bence sizin içinde stres yapıp germeyelim kendimizi 🥹
Nursotu Ayseguls_baby evet ya benimde Pazartesi randevum var aslında ama kendimi sıkıntıya sokuyorum iyi mi değil mi acaba diye çünkü hiç hamile gibi hissetmiyorum merakla o günü bekliyorum sizde dua edin lütfen iyi olsun 🥹 ilk zamanlar mide bulantım fazlaydı göğüs hassasiyetim vardı birden hepsi kesilimce acaba dedim 😌
Nursotu bluemom24 evet ya Pazartesi randevum var dört gözle onu bekliyorum ister istemez düşünüyoruz 🥲
Ayseguls_baby Nursotu aynı bende senin gibiydim inanki kafada kurup ağlamıştım kalbi mi durdu bebeğe birşey mi oldu niye göğüs ağrım geçti miye midem bulanmıyor 🥲 sonra doktorları dinledim balayı dönemine girdiniz diyordu cidden öyle maşallah 20 haftalık olmak üzereyim hiçbir belirtim yok sadece midem yanıyor ara ara ❤️
ignur Nursotu ben de korktum senin gibi bugün gittim her sey yolunda Korkma bir sey olmaz allahin izniyle
sare1666 Nursotu bende 11 haftalıgım geçen hafta 1 2 gün kusmam olmadı prilam kullanıyorum bende evham yaptım 2gün sonra tekrar kusmaya başladım bugünde kontrole gittim bi sorun yok hiç dertlenme yavas yavas geçicek inşallah 🙃
Nursotu sare1666 inşallah ya bende Pazartesi iyi olduğunu duyunca bir tık rahat edicem inşallah çok teşekkür ederim 😍
Sema1643 Ben prilam kullanmadım ama çok bulantım oldu kustum bir sürü belirtim vardı bi kaç oluyorsa bir kaç gün olmuyordu 3 ay bittikten sonra tamamen bitti belirtiler şimdi yine başladı normal aslında yani