aybalasmom hepoyleolurzaten__ ay maşallahhh😍 isimleri çok çok güzel ama Ezel’e haksızlık yapılmış gibi ahahahaha tek isim olmasından🤭
hepoyleolurzaten__ [silindi] 😄 Cinsiyet belli değil daha yeniyiz 7+5 erkek olursa aslan bey düşünüyorum yada pamir
hepoyleolurzaten__ aybalasmom Ahahah öyle gözüküyor ama ezel ismi tek başına güzel ikinci isimi yakistirmadik zaten digerlerine de ilk isimleri ile sesleniyoruz 🤣
Smyye1B hepoyleolurzaten__ Maşallah rabbim saglilla buyutmeyi nasip etsin 🌸 Benimkiler; Ömer Berâ Ekin Mert 🩵
pembeayakkabilikiz hepoyleolurzaten__ bir kızım var adı Mihra Nazlı 🩷 Şu an 7 haftalık hamıleyım vınsıyet bellı degıl ama kız olursa Miray🩷 erkek olursa Yiğit 💙🌸
melisanurerbas pembeayakkabilikiz bende şuan hamileyim 13 haftalık doktor %90 kız dedi Mihra Erva koymayı planlıyorum 🥰🥰