Esmasefa Ben şuan 33+3 haftamdayım nstye girmem gerekiyor mu bi de mesela sezeryan doğum olursa doktor tarih veriyor mu
Merveasya78 Esmasefa 31+4 de girdim nst ye. Doktor o zaman başlattı. 34 de gittim bide o zaman da girdim artık gireceksin dedi yani. Doktorun yönlendiriyor
Ben-Hurem-Sultan Esmasefa Devlet takipliyim, dün gittim 33+1 de girdim . Benim gittiğim hastanede 32 de başliyormuş
Esmasefa Baharkle ben kendime göre ayarlıyorum misal bugün gittiysem diğer ayı tamamlayacak şekilde gidiyorum hastaneye doktor ekstradan ilgilenmiuor bile şu tarihte gel falan özel ama ilgisiz
Ben-Hurem-Sultan Esmasefa Valla şimdilik güzel. Doktorum da çok iyi. İnşallah kızım bir sürpriz yapıp gününden önce gelmezse , ameliyata da doktorum girecek 🌸
Hanfak Esmasefa ben 32de gireceğim canım, kontrollerime gittiğim hastanede 32.haftadan itibaren nst bakıyorlar