Selam kızlar geçen hafta gebelik için idrar tahlili yaptırdım, enfeksiyon varmış ama doktor ilaç falan yazmadı, bugün gittiğim dahiliye doktoru söyledi tekrar bi doktoruna görün diye, pazartesi tekrar gidicem, sonuça bakar mısınız bi
Çok saçma değil mi doktorun bunu görmemesi
