gizemkzlkya çok teşekkür ederim devlette mi doğum yaptınız özeldemi,bugün gittm bende cildiyeye karaciğere baskı yapıyor olabilir bebek dedi hrmonlar sıcaklar ter ondan sebep de olabilir doğuma da az kaldı dedi idrsr kan verdim karaciğer değerlerim normal çıktı safra asidi değeri geç çıkıyormuş ama şuan için sorun yok dedi gece uyuyamadığımı söyledim kaşınmaktwn alerji hapı yazdı bol nemlendir ılık duş al serin yerde dur dedi. Karnımı kaşıdıkça bebeğim hareket ediyor onu rahatsız ettğimi düşünüyorum bende de hem bu kaşıntı hemde doğum stresi var doktor takma yoksa çoğalır dedi ama elimde değil her yerime yayıldı bugün bile sabahki halinden daha fazla oldu