Eloyla Hamileliğimin 3. Ayından itibaren 1,5 aydır devam eden dilimde acı bir tat var. Yediğim içtiğim her şeyin tadını etkiliyor ve doğru düzgün lezzetle su bile içmek istemiyorum. Yaşayan var mı? Nasıl çözdünüz? Kendi kendine geçti mi?
1kovakizi Eloyla ben yaşadım 5.aya döndüm artık hala ara ara hissediyorum malesef geçmiyor ya hormonlarımızdan galiba