Eloyla Hamileliğimin 3. Ayından itibaren 1,5 aydır devam eden dilimde acı bir tat var. Yediğim içtiğim her şeyin tadını etkiliyor ve doğru düzgün lezzetle su bile içmek istemiyorum. Yaşayan var mı? Nasıl çözdünüz? Kendi kendine geçti mi?
lux38 Eloyla bnmde aynı mide bulantıma Bir tık ekmek iyi geliyor ağız tadıma iyi gelmesi için şeker yemem gerekiyor e sonra diyorum ne yaptım da kilo aldım
Eloyla lux38 canım hiç tatlı istemiyor midemi bulandırıyor o yüzden ben şeker vs yiyemiyorum. Çok kötü bir his yaa nasıl ne zaman geçecek 😖
vanilya_kokusu Eloyla bnede de var maalesef ağzımda değişik tat midem bulanıyor zaten tam bulandı artık 🤦🏻
Mrsz vanilya_kokusu yine bulantı tat konusu yine bizler😀az önce kustum valla o zehir gibi tat en sevdiğim yemeklerden bile nefret ettirdi.Bişey yiyorum bunun tadı böyle değildi ya diyorum 😭😭😭çözümü de yok maalesef ilk trimesterden sonra bulantılar falan geçince azalıyor.
Eloyla Kimse çözüm bulamamış belli. Çok kötü bir his ya. Yediğimden içtiğimden acı ve metal tat alıyorum
Eloyla Kimse çözüm bulamamış belli. Çok kötü bir his ya. Yediğimden içtiğimden acı ve metal tat alıyorum
Mrsz vanilya_kokusu bende bir de koku hassasiyeti de yüksek seviyede çamaşırları yumuşatıcı ile yıkıyorum gram çiçek kokusu alamıyorum sanki çamaşır suyuyla yıkamışım gibi.bulantıyı da kokuyu da doruklarda yaşıyorum .
vanilya_kokusu Mrsz mutfaga banyoya gidince agzimla tek nefes alıyorum koku gelmesin diye bana 🤣bu süreçte çok güzel kilo verecez sanırım 🤢😐
izelaren Benimde ağzımda garip bir tat oluyor tarif bile edemiyorum şekersiz naneli şeker aldım ara ara onu emiyorum ufaktan rahatlatıyor. Maden suyu gibi asitli şeyler içmek bir nebze iyi geliyor o anlık :/
Merdem63 Benmde oyle suyun bıle tadı kotu gercekten cok kotu bısey bı an once gecsın dıye dua edıyorum 🥴