Minasoykan Kızlar 24+4 deyiz son iki üç gündür bebeğimin hareketlerinde azalma var sabahları çok hissediyorum ama öğlen gibi sanki şekerleme yapıyor tık yok benim gibi olan var mı normal mi bu durum 🥹
Aysesglm Bizde aynı durumdayiz 24+3 teyim bende dediğiniz gibi sanki bazen hiç hareket etmiyor endişeleniyorum