Doktorum bebeğin sırtı sana doğru Doğum gelişi gibi değil Doğum biraz zor dedi.
Sancılarım dün daha sıktı ama bugün biraz azaldı ayni seviyede değil. Suni sancı verelim istersen ya da sezeryana alalım dedi. Bebek kanala girmiş ama başı ve sırt tam Doğum pozisyonunda değil. Bunu yaşayan var mı?