Nevagibi Kızlar yumurtlama takip ederken birden regl oldum henüz tam pik görmemiştim ama adet oldum sebebi ne olabilir?
ozgeoner Nevagibi korunmayı bıraktıysanız aynen böyle şaşıyor ben geçen ay bıraktım 10 gün önce geldi adetim araştırdığım kadarıyla hormon dengesiyle alakalıymıs korunup korunup saldığında oluyormuş 6 yaşında çocuğum var onda da aynı oldu korunmayı bıraktık sapıttı 1 ay sonra hamile kaldım sizinse yakın olabilir hamileliğiniz
Nevagibi Mariam1 ilk defa bu kadar erken yaşadım ya şok oldum yumurtlama takip ediyordum adet oldum sjsjsjsssj
Nevagibi gelincik3278 bıraktıgın ilk aysa normal benim ilk ay çook gecikti, bu 3. Aydı çook erken geldi bu seferde :(
zeyka Adetlerim düzenlidir. Hamile kalmadan 1-2 ay öncesi 20 güne 22 güne güne düştü. 3 gebeliğimde de aynısı oldu cnm. Rahim kendini hazırlıyor derler. Önümüzde ki ay stres yapma akışına bırak herşeyi. Herşey gönlünce olsun 🙏
Nevagibi ozgeoner hadi inşallah ya rahim kendini hazırlıyor diyolar hep öyle bişey herhalde inşallah bu ay olur ilk çocuk olucak olursa eğer 🥲🥲🙏🙏🌺