Biranne_197 Beyzanrcnp bebeğin kalp atışları var. görebildiğim kadarıyla sancı 20 lerde seyrediyor sancı yok yani
ElifArslantas 35+1 de 50-100 arası sancılarım çıktı doktor 37. Haftaya kadar yatmamı istedi şu an 35+4 teyim bir sorun yok yarın tekrar kontrole gideceğim 50 e kadar sancılarım oluyordu 32 den beri ilk defa böyle yüksek oldu ama doğum gibi bi durum yok