portakalrecelim diren21 ikinci çocuk ilerde, ya benim adımı da ablama uysun diye böyle koymuşlar diye düşünür mü 🥹 bende ikinci çocuğum bazen diyorum iyi ki ablama benzer koymamışlar. Kendine has bi ismim olmuş diye düşünüyorum
Aysunays portakalrecelim çok ince düşünüyoruz. 😕Benim de ilk kızımın ismi İlay. İkincisine öykü koysam acaba ablamın isminin anlamı daha güzel benim ki niye öykü der mi diye düşünüyorum. Annelik işte… Bu arada doğa ve duru benzer değil sadece baş harfleri benziyor ne benzer isimler var mesela bizim bir tanıdık Erkan ile Berkan koydu oğullarının adını😀 o daha kötü bence
diren21 diren21 portakalrecelim benim ilk gebeliğim babası diyor ben oğlumun ismi koymak istiyor bende saygı duydum benim mesala kızım olursa destina koymak isterdim inşallah hine nasibim olur oğlumun ismi diren olacak meselaa
portakalrecelim Aysunays valla o daha fenaymış haklısınız 😂😂 yaaa çok ince düşünüyoruz cidden.. İlay da Öykü de çook güzel mesela ama işte analık..😄