Senayerva ilk gebeleiğimde 2,5aylıkken kalbi durdu. Doktorum normal işk gebelik için dedi ve gönderdi benı. 2.ve 3. Düşükte araştırılır dedı.
Bir arkadaşım ayıktırdı benı test yap dedı. Bende cok pahalı oldugunu öğrendim. Baska bir dr protein s değerine bakarark genetik araştırmaya gerek kalmadan pıhtılaşmayı anlayabılecegını söyledi kan testi yaptı ve protein s degerım 34 çıktı. Yanı var dedi.
Hamile kalır kalmaz coraspin ve iğne dedi.ben de basladım direk.