zerdali__ bahsettiğim gibi doğumun üzerinden 4 gün geçmişti gece yarosi bebeğimi emzirmek için ayağa kalkmamla musluktan boşalır gibi kan boşaldı benden. Direk hastaneye gittik dogumhaneye aldılar. İçimde birşey mi unutuldu parça falan mı var diye kürtaj yapmak istediler ultrason ile baktılar herşey temiz görünüyor. Beni çatala yatırdılar ama nasıl kan fışkırıyor ebenin üstüne doğru. Ebe eliyle içimi temizlemeye başladı. Avuç avuç kan pıhtısı çıkardı iri iri. Sonra bir yandan da ilaçlar iğneler serum falan derken kanama durduruldu. O gece hastanede yattım. Kanım kalmamış kan taktılar. Taşikardi oldum. Doktor ilk kez boyke birşey ile karşılaştım dedi. Ne olduğunu neden olduğunu oda bende anlayamadık. Sezeryan doğum yapmıştım. Hala da niye oldu bilmiyorum yine aynı şeyler olur mu bilmiyorum o nedenle çok endişeliyim. Allah kimseye yaşatmasın. Kaç zaman kanamam geçmedi az az da olsa geldi. Her gece o korkuyla kalkiyirdum. Çok zor geçti o günler açıkçası