12Anonim Ebeler nasıl iyi mi Hangi doktorda kontrol oldunuz bir de 32 haftalık oldum ama devlet mi özel mi doğum karar veremiyorum devlette doktordan memnunum ama bakım ede tereddüt ediyorum
Trakyali 12Anonim bende çok kararsız kaldım özel hastane mi devlet hastanesi mi . Mesai saati dışında sancım vs başladığında devlette nöbetçi doktor mu kalıyor kendi doktorunu çağırıyorlar mı. Doktora sordum ama net bir cevap alamadım
kubra2323_ Trakyali netleştirdiniz mi acaba durumu bende edirnedeyim ama devlet mi özel mi kararsızım bu durum yüzünden nöbetçi doktorun doğuma girmesi biraz tedirgin ediyor sonuçta kendi doktorum değil nasıl biri bilmiyorum