3 doktorda aynı şeyi söylüyorsa neden hala düşünüyorsun ki anlamıyorum. Kendi canini ve bebegin canını hiçe saymak bunu düşünmek. Çevremde ayni şeyi direten oldu çok kötu sonuclandi burda anlatmak dahi istemem. Ama lütfen doktorlar ne diyorsa o üstüne dusunmeyin bile🙏