Kızlar 38+2 olduk gören herkes “daha iki hafta var, daha 10 gün var, yok daha vakti var, burnun büyümemiş şimdi doğrumazsın, karnın düşmemiş senin 40 bulur… gibi gibi cümleler kuruyor öyle sinir oluyorum sanki anama küfür ediyorlar bu yüzden kimseyle görüşmek istemiyorum artık 🙄
Sizde de böyle mi yoksa sadece ben mi böyleyim ya
Bu arada karnımdan bacaklarımı kapatamıyorum artık bu karın nereye kadar düşecek hiç onu da anlamadım gitti😕