Kızlar selam bebişim 2 buçuk aylık, meme reddi var bu yüzden doğduğundan beri biberon kullanıyoruz. Lansinoh yavaş akış almıştım onu kullanıyoruz ama başka bir marka almak istiyorum. Bu hem damlatıyor hem de bebeğimin boğazına kaçıyor boğuluyor öksürüyor korkuyorum. İlk aldığımda bu kadar boğazına kaçmıyordu yorumları da iyiydi. Deneyimlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum