Herseydenbiktim irem532 Ben gitmezdim şahsen daha küçükmüş hem sesler cok yüksek olur korkabilir ve kulaklari acıyabilir🥺
AdaEcem irem532 benm kız kardeşim düğünü olmuştu, 5 aylık bebegmle gittim, emzirdim uyudu bebek arabasında, sadece hava sıcaktı klima yeterszdi k zorladı. Yoksa seste uyuyordu kalabalıktn ve hoparlör uzak masada durduk
Premsescik irem532 ben 50 günlük bebekle gittim biraz sesden ilk başta korktu ağladı ama sonra alıştı
myangelson irem532 daha yeni gorumcemin nişanına gittik müzik sesinden korkmadi da davul ve anonslarda korktu bir de uzak taraflara oturmuş hep millet tam dibinde kaldık hoparlörün 🤦🏻♀️
Hashasim2020 Ben 7 aylıkken gittim hiçbir şey de olmadı suan 5 yaşında ♥️ zaten bir süre sonra uyumuştu
Parinas irem532 genelde bebekler yüksek seste uyuyorlar. Benim çocuklarım da çevrede gördüğüm çocuklar da hep böyleydi. Ama ben bebek arabasına koyar üstünü örter kimseye vermezdim. Öyle kucaktan kucağa gezmeyeceğine eminseniz götürün. Salgın da var zaten malum Allah muhafaza. Bi emzirme için arabayla götürüp emzirip geri getiriyordum dakikasında geri uyuyorlardı hep. Ama sonra gecesi zor oluyor tabi uykuyu full aldığı için 😀
heidegirl irem532 bende gittim evde uyumayan çocuk orda seste uyudu şok olmuştum evde uyusun diye çıt çıkarmayan bizler. 5 aylıktı o zaman şuan 2 yaşında