cansuuusuu Kızlar amniyosentez yaptıran var mı acıtıyor mu veya morluk oluyor mu ftal dna yaptırcam biraz risk göründü ikili tarama yaptırdım şimdi Ftal Dna ya karar verdik sonuç tekrar gelirse amniyosentez le karından sıvı alınması gerekmiş öyle duydum
ikibebisannesii_45 cansuuusuu ben yaptırdım acıyor biraz. Bir kaç gün sızlıyor yeri ilk gün ayağa kalkman önerilmiyor. Morluk veya herhangi bir iz olmuyor.
mama26 cansuuusuu bana da aynısı dendi fetal dna yaptırdım sonuç bekliyorum umarım gerek kalmaz sonucumuz temiz olur 🥺
ikibebisannesii_45 mama26 bize doktorum fetal DNA önermedi biz sadece amniyosentez yaptırdık o kesin sonuç veriyor dedi. Doğumumuza 9 gün kaldı bizim. Çok şükür iyiyiz🙏🏻
mirababy03 1 hafta önce yaptırdım hiç bir problem yaşamadım izi bile olmuyor korktuğum kadar asla acıtmadı