Ben karın ağrısından ölüyorum sandım ama benim çok büyüktü tabi 25cm olmustu. En son kusmalar 15kilo da verince üstüne gücten iyice düştüm yürüyemez hale gelmistim ve asla doktorlar karnimdakini gormuyorki cok buyuk oldugu icin. Şimdide var ama ne kisti olduğu belli degil karnim cok agriyor tabi benim de