14haftalık hamileyim. 12 den beri decavit kullanıyorum memnunum da çok şükür. Yanına da dvit 3 1000 lik ocean kullanıyorum. Yalnız doktorum ayrıca bunların yanına solgar gentle iron tavsiye etti ama benim çok alerjik bir bünyem var. İlacı denemeye de alerji doktorum cesaret edemedi çünkü Allah korusun bir alerji durumunda kortizon ve adrenalin yapılıyor ve bebeğe çok zararlı elbette. Size sorum böyle bir durum yaşayan var mı ? Ya da gebeliğini sadece decavit gibi multivitamin ile geçiren? Hamilelik öncesi ferritin değerim 9 du hemoglobin 13.9 ve decavit içerek ferritini 1 haftada 25 e yükseltmiştim üstüne de hamilelik haberimi aldım. Demir için yeter mi yetmez mi bilmiyorum