16 canım. Ben doğum kontrol hapı kullanıyordum. Yeni bu ay bıraktım takvimde yumurtlama günümde belimde kasığımda aşırı ağrı oldu hatta dedim sanırım adet olacağım. Sonra geçti ama şuan aşırı gaz, kasıklarımda ara ara ağrı ve süt şeklinde akıntı var. Merakla bekliyorum