Belinya Kızlar 22 haftalık hamileyim fakat bu Saba şiddetli bir bel ağrısıyla uyandım ve sancı da giriyor sürekli adet olucakmisim gibi ve bacaklarimda ağrıyor. Bu haftalarda olurmu böyle şeyler yardımcı olun lütfen çok endişeleniyorumm
Alyamom35 Belinya bunun adı yalancı sancı diye biliyorum ama korkutmak istemiyorum da. Keşke bi doktora gitseniz
Habibee Belinya 3 aylikken aynısını ben çektim adet olucakmisim gibi hissediyordum kendi doktoruma gittigimde sordum normal dedi
Belinya Alyamom35 Gıdım mi diyorsun bende en ufak şeyde korkuyorum gidiyorum normalde ama ne bilim yinede size sormak istedim