Elisa4 Merhabalar arkadaşlar 5 tane gebelik testi yaptım pozitif çıktı kan tahlili verdim negatif çıktı adetim 3 gün gecikti
Nilozof Elisa4 Testler çok fazla yalancı pozitif veriyor maalesef. Birkaç gün daha bekleyin regl gelmezse kan testini tekrarlayın
mutlumoomm Elisa4 kan testi negatifse yoktur maalesef idrar testleri yalancı olabiliyor eğer olsaydı düşük de olsa beta çıkardı kanda
Minasuu22 Elisa4 Kan negatifse negatiftir maalesef önce kanda salgılanıyor hormon daha sonra idrara geçiyor