Geçmiş olsun,bende 2 kez kimyasal gebelik geçirmiştim. Kimyasal gebelikleri pek önemsemiyorlar ama tekrarlayınca dokturum beni genetik bölümüne yönlendirmişti, kan pıhtılaşması sorunu olduğunu öğrendik. Bu da düşüklere sebep oluyor malesef. Bu konuyu da bir araştırmanızı öneririm