Csrbbkym Evet kızlar şuana kadar düzenli izlenim, tahliller kontrolleri falan yaptırdım artık 35. Hafta islenim var ama sıcaklar çok artıyor bide çok telaşlarım yopunluğum var son izlenime gitmesem sorun olur mu ?
NoName_ Csrbbkym benim geçen haftaydı bilerek gitmedim ebe mesaj attı gelebilirmisin ya da en son ne zaman doktora gittin diye mesajlaştık sıcakta yormıyım seni dedi sorular sordu cevapladım gtmeme gerek kalmadı birde 10 gün öncesi doktora gitmiştim zaten kan idrar tahlili vermiştim o yüzdende gerek kalmadı
sananegerekvar Csrbbkym dintora gidiyosan sağlık ocağı önemli değil o zaten Bı tansiton kiloya bakıyor sadece doktor yaptıysa başka bişey istemez
Loveis Csrbbkym beni de zirt pirt arayıp mesaj atıyor 😅 yahu gelmicem çok sıcak havalar diyorum izleniminiz var diyor. Yapacağı bomboş şeyler canım boşa yorma kendini. Aynı şeyler her hafta hastane kontrollerinde yapılıyor zaten amaç bizi yormak işte 🤷🏻♀️
Parinas Csrbbkym olmaz ama 5 dk bile sürmeyen bişey. Kiloya tansiyona bakıyor ilaçlarında eksik falan var mı diye soruyor bi de kalp atışı dinliyor. He bi de doğum yapınca bize haber ver, bebek şu kadarlık olunca gel topuk kanı alıcaz diyor hepsi bu. Telefonla da söyleyebilirsiniz havalar çok sıcak çıkamıyorum ama evde tansiyonumu kilomu ölçtüm vs gibisinden
rimelseviyorum Loveis amaç sizi yormak değil işleri bu 🌺 bence müsaitlik bulduğunuz vakit gidin sizin gidemeyişiniz onlara iş aksaması ve hatta yaptırım olarak geri dönüyor olabilir ☺️
Loveis rimelseviyorum aynı işleri hastanede yaptıklarından bana bizi yormak gibi geliyor ☺️ müsait olmadığım için değil de havanın sıcaklığından kaynaklı o kadar yolu gitgel yapamam, oğlumla parka bile çıkamıyoruz ki sağlık ocağına gidebiliyim.
Selimhan İzlenime çağırdığında nelere bakılıyor hemşire banada yazdı da ben gidemedim o yüzden merak ettim
NoName_ Selimhan kilo tansiyon bebeğin kalp atışını dinliyor ödem soruyor varmı diye,ilaçlarında değişiklik varmı diye soruyor doğum hakkında doktorun ne dediğini soruyor doğum şekli doğum tarihi gibi,doğum yaptktan snra haber ver diyor topuk kanı için