Selamlar bugün 38. Haftaya girdim ve doktor kontrolüm vardı. Çatı muayenesi yapar diye bekliyodum bir çok kişiden duymuştum ama yapmadı. O an sormak aklıma gelmedi. Doğum nasıl olur falan diye sorunca kırka kadar bekleyeceksin ilk doğum olduğu için dedi. Bu arada bebek doğum pozisyonunda. Ama herkes çatı muayenesinin bu hafta yapılması gerektiğini bebeğin dönmesinin normal doğum için yeterli olmadığını söylüyor. Bilemedim normal mi bakmaması. Devlet hastanesine gidiyorum