NurAyse_nur Kizlar baby2go almistim geldi ama aşırı buyuk geldi gozume ve iade ettim biraz daha arastirdim pregoyu gordum concorde arabasini onerir misiniz alan veya kullanan var mi aranizda?
Zero93 NurAyse_nur Bende aldım ama daha kullanmadm doğum Kasım’da nasipse. En beğendiğimiz o oldu mağazada . Ozellikle çift yön olarak direk kolunun değişmesi çok iyi geldi bize.
Capt Ben mağazaya gittim denedim ve aldım 2067 modelini çok kullanışlı ve rahat.. inşallah kullanmak nasip olur ama denediklerimiz arasında en sevdiğimiz model oldu.. ✅
NurAyse_nur Zero93 anladim cok teşekkür ederim alabilirim oyleyse 🥰 bende o ozelligini begendim bebekle ve cocuklarla pratiklik olsun diye puset degistirmek cok zor oluyordu. Ve her iki yonde de katlanmasi cok cok avantajli. Umarim guzel gunlerde kullaniriz 😍