Seydami Kızlar bebeğimin suyu 70 ml kalmış hiç sancım yok sınırdasın dedi doktor haftaya tekrar gel dedi bu kadar süre olması korkuttu beni ya o süreçte iyice biterse nasıl anlıcam napıcam korkuyorum nelere yok açabilir?
Beyzanrcnp Seydami canım 38. Haftada 70 iyi bence ben 36+2 yim en derin cebim 43 bazen 27 falan çıkıyor 😂 ama doktor götürür seni diyor çok az olsaydı doktor seni doğuma alırdı haftan gelmiş zaten