Yeeso Bu hastanede sezeryan nasıl ilerliyor sezeryana girmeden önce odayamı yerleştiriyorlar yatışınız yapılıyor yoksa kadın doğum acildenmi giriş yapılıyor
2kizanne Yeeso doktorunuz size bir gün veriyor o gün hastaneye gidiyorsunuz yatisiniz yapılıriyor saatiniz geldimmi sezeryan aliniyorsunuz sonra tekrar aynı odanıza geri dönüyorsunuz
annesinin_kelebekleri Yeeso kanuni hastanesinde 3.gunum bu gün perinataloji servisinde , baya sezaryen olan var eşleri yanında refakatçi olarak kalıyorlar genelde yasak ama …..sözde sanırım Ha birde ayriyeten ziyaretçi saatleri var herkes gelebiliyor
Yeeso 2kizanne yani odaya yerleşiyoruz değilmi sonrada tekrardan o odaya geliyoruz doğumdan sonra bide doğum saattini beklerken yanında eşin durabiliyormu odada