eskus Merhaba kızlar 9 haftalık hamileyim kahvaltıyı çok geç yapıyorum gece uyuyamıyorum bu bebek için bi sorun oluşturur mu :( uyanamıyorum elimde değil vicdan azabı çekiyorum lütfen yazınnnn