erikarpuz Moz anti yazanlardan hiçbir şey anlamıyorum pozitif olunca antikor mu oluyordu hatırlayamadım onlar dışında iyi bence
vilanelle Moz ben direkt yapay zekaya soruyorum çünkü bunlar çok karışık, ama makul duruyor benim de böyle bir şeylerdi
aycicek_ Moz canım olumsuz hiçbir şey göremedim. Eritrosit çıkmask çok normal bu arada beniö bi ara 11 e kadar çıktı açlıktan bağışıklığım düşmüşyü. Hastanede 2 gün serumla tedavi oldum hemen indi. Yani inip çıkabilen bir şey
erikarpuz Moz evet öyleydi galiba ama diğerleri negatif çıkmış acaba sorun olur mu bence doktora mutlaka yorumlat