Alpker Bi numaradan Sn. Adım soyadım Ceza dosyanızın son işlem günüdür. Mağdur olmamak için arayınız. Kazan Hukuk 02329080859 diye bir msj geldi aradım numarayı son 5 yıl içerisinde siber suçlara karışmışım tc mi söyledi 15:30 a kadar dosya mahkemeye verilecekmiş ama eğer uzlaşma yaparsam 30bin ödeyip işlem yapılmayacakmış mahkemeye verilirse 126bin ödenecekmiş yok şu kadar kişi hapis yattı tutuklandı falan dedi hangi site bilgi var mı dedim gözükmüyor dedi avukatıma davayı ne diye sorabilirim dedim mahkemeye taşınmadığı için göremez avukatınız dedi daha önce bilgilendirilmedim dava hakkında son 15 dakika kala msj geldi söylediklerine göre bilgi nerden alabilirim dedim size link atacağım pdf dosyasını atacağım numaramı kaydedin dedi tamam dedim bir işlem yaptırmadan kapattım size sonra geri dönüş yaparım diyerekten. Numarayıda kaydetmedim dosyayada linkede tıklamadım e devletten görürsünüz dedi e devlet linki tarzı bir şey atmışlar tıklamadığım halde e postaya msj geldi çok sayıda e devletinize giriş yapmaya çalıştınız diye. Şifremle girmeye çalıştım çok denendiği için işlem yapamazsınız dedi. Biraz korktum doğru mudur diye başına gelen var mı
Ebrueren1 Alpker kesinlikle yalan asla o linklere tıklamayın o tarz gelen mesajları direkt olarak silin bence
Serap09 Alpker Alpker bugünlerde bnide arayıp böyle söylediler 103 bin borcun var bu gün ödersin 23 bin olur dediler iban verdiler bide bn hayır madem ofise eşimle geleceğim Bnm böyle bir borcum yok dedim sonra yüzüme kapadılar asıl ofis sahibi kişiyi aradık adınıza açılmış dava yok ismimizi kullanıyorlar dedi geçende hgs borcunuz var diye mesaj geldi bir girdi eşim 1087 lira borç meğer kredi kartı numarasını girse kartı boşalacak şikayet var.com bakın orda bir sürü mesaj var
ElaEge Alpker dolandırılmaya calışmışlarda e devlet şifrenizi değişin polise falan anlatın olmadı gerçek olma ihtimali yok
Alpker ElaEge giremedim üst üste başarısız giriş yaptığınız için şifreniz geçici olarak kullanına kapatışmıştır uyarısı aldım ayy giremezler dimi e devletime linke falan tıklamadım iki faktörlü korumada ypk e devlette 1 saat sonra tekrar giriş yapabilecekmişim
Baklavaseverim Alpker Girince iki faktörlü korumayı açın giremezler bir şey yapamazlar polise şikayet edebilirsiniz mesajlar duruyorsa engelleyin numarayı da ss alıp mesajları silin eliniz çarpmasın
Baklavaseverim Alpker E devlete girip cezanız var mı bakabiliyorsunuz zaten içiniz rahat değilse kontrol edin ama dolandırıcı adamlar belediye her gün bunlar için mesaj atıyor size gelmiyor mu nasıl inandınız
Semy1991 Alpker tipik dolandırıcı mesajı.herkese geliyor sakın geri dönüş yapıp linke tiklama.eger icra dosyası gibi bişey olursa gir e devlettten sorgula.
Alpker 3_bebelianne ağız burun mu bükmüşüm o gibi şeyler senin gibi büyüyememiş ergenlerin tavırları saçma sapan yorumlarını lohusalığına ve aldatılmana veriyorum seviyemi düşürmeden yaşımın verdiği olgunlukla hayatında başarılar diliyorum Rabbim çocuklarının hakkında hayırlısını versin psikolojisi bozuk bir anneyle yaşamak zor olmalı haklarında hayırlısı olsun
VildanTutak Yazdıklarını okuyunca içim burkuldu. Böyle bir şey yaşamış olman çok üzücü ama bak çok doğru yapmışsın, hiçbir şeye tıklamamış, kimseye para göndermemişsin. Bu tür mesajlar tamamen dolandırıcılık ve şu anda çok fazla kişinin başına geliyor.
Alpker VildanTutak bide çok inandırıcı hukuksal terimler doğru bilgiler falan veriyor insan acaba mı diyor ben kanmadım başkalarıda kanmasın diye açtım postu birazda korktum endişem gitsin istedim 🥲😂
Alpker Bu arada yöneticiler çok iyi işlerini hızlı ve güzel yapıyorlar kullanıcının biri saçma sapan hakaret içeren bir yorum yazmış şikayet ettim hemen ikisinide kaldırdılar. Yönetici kalp 💜❤