Bumah bende antikolik olanı var memnunum oğlum öteki normal biberonlarda boğulma sorunu yaşadı avente geçince rahat ettik hatta meme reddi vardı o bile duzeldi. Çünkü çektikçe geliyor aventte. ama 1 ay falan sonra akıtma yapmaya başladı o plastik emzik olan kısmı bizimkinde sıkıntı varmış sanırım kidste sorulmuştu aylardır kullananlarda olmamış öyle sorun 😄 merkeze de gidemedim aldığım yere. Bir üst numarasını sipariş vermiştim şuan akıtma olmuyor