Bacılarım kese işaretlediğim yerde ama bana çok küçük geldi acaba çok yeni olduğu için mi uygulamada 4+5 diyor ama ben 18 temmuzda çatlatma iğnesi yaptım yani 3 haftalık sayılır diye düşündüm sizce ??yorumlarınızı bekliyorum lütfen 15 gün sonra kalp atışlarını duymak için gel dedi