5667 Merhaba arkadaşlar tiroid yüksek çıktı çok halsiizim bitkinim normalmi yaşayan var mı bunu ikinci gebeligim ilkindede. Çıkmıştı ama bu kadar yüksek değildi ve bu kadar kötü değildim
Tazeanne1825 5667 benim de yüksek çıkmıştı ve doktorum ilaç başladı düzenli olarak ilaç kullanıyorum.Hemen etki etmişti ilaç ama Mutlaka doktorunuza danışın yüksek olmasının olumsuz etkileri olduğunu söylemişti bebek için
minnosumunmamasi Azerbaycanlıyım,bende de 3 trimestrda yükselmişdi,eutiroks 25 mkg ilaç yazdı doktor onu kullandım 1 ayda 4,25 den 2,23 e düştü,merak etmeyin fakat doktorunuza danışın ilaç yazsın