Kızlar zaten sezeryan olacaktım ilk gebeliğim vajinismus olduğum için doktorum suyun azalmış gibi dedi baya kanala girmiş başı her an dogurursun diyor bugün sezeryanle alalım diyip durdu tam 37 haftalik olduk bugün tansiyonumda orda yüksek çıkıyor nedense 13 14 büyüğü normalde hep düşük bana garip geldi erkenden almak istemesi