lotusflowers Hatice4136 ayy bende verdim 10:30 da. 5 dkda bir girip çıkmışmı diye bakıyorum. İnşallah allah gönlümüze göre versin 🥲
Hatice4136 doktor var gözüküyor dedi ama dedi bu aralar kimyasalı yakalaman yüksek erken test yaptığın için testlerde kimyasal veya yanlış gözükür dedi kan verdim negatif adetin geçsin öyle gel dedi vanilya_kokusu Nilozof [silindi] hamzaezel isimsiz19 Nerand Aysima51 lotusflowers Hatice4136 isimsiz19
buse76 Hatice4136 nasıl görünüyor var dedi kan negatif çıkmış şuanlık bişey yok ama gecikirsen tekrar ver kanı
Yusufunannesi_ Hatice4136 artımed marka mı? Artımed bende daha belirgin çizgi çıkarmıştı ama maalesef seninki gibi kanda kocaman bir negatif gördüm.