kedisis selamlar, ben progestan kullanmıyorum, başka doktorla görüştüm faydası olmaz dedi bana da zor geldi açıkçası.. hiç kasılmam olmadı şükür, rahim ağzı uzunluğu da iyi.. siz ne zamandr progestan kullanıyosunuz ve kasılma ne zamandır var?magnezyum da vermediler