Mihrasina_ Kızlar 2 gündür bir mide bulantım başladı yerli yersiz bulanıyor hatta sanki sürekli bulanıyor kusturacak kadar değil ama çok kötü bu ne yemek yiyebiliyorum be bişey yapabiliyorum sizdede var mı
melisaemirhan Mihrasina_ 7 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır bu durumu yaşıyorum mide yanmasıda eşlik ediyor halsizlik desen çok var ne zaman ve nasıl geçicek hiç bilmiyorum 🥺
yagmuraybarr Mihrasina_ aynı durumdayım 6+3 normalde hiç bulantım yoktu birden başladı daha kusmadım ama bende yemek yiyemez oldum koku hassasiyeti de var o da çok fena ☹️
akyuz14 melisaemirhan hayırlı olsun öncelikle gebeliğin ilk zamanlarında evet normal ben yaşamadım ama çoğu gebe ilk üç ayı biraz mide bulantısı atlatıyor doktoruna danışabilirsin Prilam şeklinde bir ilaç veriyorlar sanırım mide bulantısı için
melisaemirhan akyuz14 teşekkür ederim ☺️ doktoruma bu durumu anlattım ama ilaç konusunda kullan falan demedi gerek duymadı sanırım bolca yatıyorum bu dönem🥺
Zhrcyl Bende öyleyim 7. Haftadayım tiksiniyorum yemek yiyemiyorum ama çok da açım ne yapıcam bilmiyorum çubuk kraker yiyorum