[silindi] Hamilelik nasıl geçiyor ?🤩 Bizim 11 haftalık oldu son 1 aydır yatalak gibiyim çok halsizim baş dönmelerim var enerjim yok😞Tabii bin kere şükür ama artık psikolojimi bozuyor bu durum. Şimdiye kadar 2 defa tek kustum acıkmadıkça midem de bulanmıyor. Sizin nasıl geçiyor ya ben mi anormalim?
cizgilidefter [silindi] 5+2deyim. Sabahtan beri her şeye ağlıyorum. Midem bulanıyor biraz. Ve çok uykum var 😴
Zbyd3 Bende 8 haftalıgım halsizlik sürekli uyku hali var korkular endişeler zaten var ama şükürler olsun bu duygular güzel fakat bi ederek kadar ev işi var tenzılık yapamıyorum pek fazla dip köşe girmem lazım ruhum daralıyor bu yüzden bilemıyorum
zeyka 8+0 midem kötü sadece bulantı değil şişkinlik ve hazımsızlık çok fazla ne yesem dokunuyor yemesem mide bulantım daha da artıyor. Halsizlik ve yorgunluk hissediyorum. Hayat enerjim çekilmiş gibi 😏
asennaa 10 haftalığım, bulantılarım ve kusmalarım fazlaydı ilk haftalar, şimdi biraz daha azaldı gibi, halsizlik ve uyku hali oluyor
zullallll Merhabalar biz daha 4+2 deyiz çok yeni ❤️ aşırı bi iştah açıklığı ve yorgunluk var normal değil mi ?
mevcut 6+3teyim hamile kaldığımı öğrenmeden önce aşırı halsizlik ve mide bulantısı vardır birkaç gün sürdü öğrenince çok çok azaldı gün içinde aslında çoğunlukla bulantım var ama çok hafif midemi çok boş bırakmamaya çalışıyorum bu yüzden bir de çalıştığım için düşmemeye çalışıyorum maalesef evde kalma lüksüm yok. Galiba benim çok hafif seyrediyor ya da üzerinde durmamaya çalışıyorum kendimi iyi olduğuma inandırıyorum😊