Hasnur Yarın 32 haftalık olcam ve bende bikaç gün önce yazdıklarının aynısını yaşadım canım. Gece boyu sancım vardı sabah kalktım devam etti. Gün boyu kalkmadım dinlendim. Ayaklarını yüksek tut ve dinlen bol bol bu haftalarda yalancı sancılarmış bunlar bi de benim idrar yollarımda enfeksiyon var geçen hafta tek dozluk ilaç vermişti doktorum ona da bağladım açıkcası. Kanaman olmadığı müddetçe ve bebeğin hareketlerini hissettiğin müddetçe doktora gitme derim. Çünkü hemen alttan muayene ediyorlar. Ha ama sancın dayanılmayacak gibiyse kanama vs varsa git hemen kendi vücudunu sen daha iyi bilirsin. Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲