Zhde Beyzanury1234 yaa gözün aydın canım benim sağlıkla gelsinler miniklerimiz biz daha ogrenmedik ay sonuna ogrenicez inşallah
prenses34_ Beyzanury1234 gözün aydın sağlıkla gelsin inşallah🌸 bizim net belli değil ama galiba 3.oğlum geliyor 😄 ay sonu kesinleşecek
prenses34_ Beyzanury1234 evet 😅 ama ben kızım olmasını çok istiyordum dün doktorumuz erkeğe benzetti🙈
zeyka Sağlıkla kucağıniza alın insallaah 🙏 6-7 hafalik ultrason görüntüsü var mı cnm.benim rultrasin benziyor mu diye bakiyim