Mom_gB yunus emre kadın doğum acil ilgili evet bende birkaç kere gittim 2 kere kanamadan ve düştüm diye tahlil, ultrason, serum, nst detaylı baktılar ilaç verdiler iyi yani orası ama normal kadın doğum polikliniği bilmiyorum orda bı doktora çıktım 2 kez memnun kaldım kendisinden ama randevu saatin gelse bile bekliyorsun yani 1 saat net, temizlik hijyen olarak ve doğum nasıl oluyor bilmiyorum ..