Ben tiroid hastasıyım 3. Trimestırdayım benimde düşük çıkıyor genelde düşük çıkması çok bi anlam ifade etmiyor dedi doktorum yüksek olması sıkıntı o da gebeliğin ilk aylarında. Çünkü ayın ilerledikçe bebeğin kendi zaten sentezliyor o hormonu senden çok almadığı için problem olmuyormuş son aylarda