Kızlar ben Sata Göre 5+6 Haftalık Hamileyim Ama ayın 31inde doktora gittim beta değerimde 477 geldi ultrasonla baktı daha çok küçük 3 veya 4 haftalık olabilir ayın 15i gibi gel dedi fakat benim bugün idrarımı yaptıktan sonra biraz kahverengi lekelenmem oldu korktum böyle olan var mı daha öncede bi düşüğüm var korktum sizce normal mi