melisaemirhan Moz 4+0 da keseyi gördüm benim hesaplamama göre 6+4 te doktora gittim kalp atışını duydum doktor 7 haftalık gözüküyor ultrasonda dedi :) şuan uygulamaya göre 7 haftalık oluyorum doktorun dediğine göre 7+3 hangisine uymam gerekiyor kafam karıştı :)
Fuunndaaa Moz diğerine tarih alamadım çünkü il dışındayım kalp atışını burda bir doktorta dinledim yaşadığım ile geçince orada gideceğim hemen
suheda7 6+6 yım ilk keseyi 4+4 de gördüm ama bebeği görmedik ikinci gidişimde 5+3 idi yine bebek görünmedi 5+6 da bebeği gördük iki-üç hafta sonra gel dedi kalp atışını görelim dedi haftaya gidicem bakalım görebilecek miyiz kalp atışlarını.
mevcut 5+1 de keseyi gördük, kalp atışı için de 15 Ağustos çay gideceğim sanırım 8.haftada oluyoruz. Keseden sonra kalp atışı görememe riski var mıdır ya bazen kötü şeyler düşünüyorum istemeden😞