Busraaaakkk [silindi] 24 saat sonra düşüyor ama sağlık ocağı genelde devlet hastanesi laboratuvara gönderiyor hangisi olduğunu öğrenip laboratuvar ile iletişime geçebilirsiniz erken öğrenirsiniz
papatyax [silindi] bence 3 gibi gidebilirsiniz bazen sistemden açılmadığında görünmüyor olabiliyor ya da arayabilirsiniz de bilgi verirlerse eğer
Biyiklikedi [silindi] Genelde ertesi gün öğleden sonra çıkıyor. Beta bekliyorsanız o biraz daha geç çıkıyor.
[silindi] Onları bilmiyorumda e nabızdan bakıyorum biraz uzak umarım sonuç mutlu eder testlerde negatif çıktı
Biyiklikedi [silindi] Yine ertesi gün çıkıyor ama öğleni geçiyor. Benim hep 4e doğru çıkıyordu beta sonuçlarım. Ankara’da oturuyorum bu arada.
Parinas [silindi] aynı gün öğleden sonra düşüyor bizim burda. Ama başka yerden taşındım buraya geldiğim yerde ertesi sabah çıkıyordu
tahamommy [silindi] ben 2 kere sağlık ocağı değiştirdim ikisinde de hemen ertesi gün sabah çıkmış oluyordu ben uyandığımda 8-9 gibi giriyolar sisteme